دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

خاطره بازی

داشتم توی نت میچرخیدم برخوردم به سایت جالبی که پر آهنگ بود 

مهستی  

هایده و خیلی خواننده های دیگه 

آهنگها منو بردن به ۷ یا ۸ سال پیش  

توی گوشم صدای شیلا تکرار شد 

 

شریک سقف من نیستی .... 

 

از آن زمان که آرزو چون خطی از سراب شد.. 

 

نه شور شاعرانه ای نه ذوق عاشقانه ای ..

 

قرار عاشقانه هم شتاب در شتاب شد ..

.. 

یادش بخیر 

مینوسم او... بخوانید من

چندتا عکس یادگاری... 

 

بارونای پشت شیشه من و تقدیر 

 

گاهی حتی برای او هم دلت تنگ نیست اما بهانه میگیرد.. 

کسی را نداری که برایش گریه کنی  

اما بهانه میگیری 

حتی برای گم کردن لنگه جوراب کهنه کثیفت میخواهی گریه کنی 

خودت هم نمیدانی چه مرگی داری.. 

بقیه هم..تو که نمیدانی انها هم بیخبر از طوفان درونی وجودت 

منتظرت نیستم 

دست شسته ام از تو از همه از همه چیز 

نه که به قهر 

به ارامش 

به سکوت 

اینبار راضی ام از همه چیز 

فقط درخواستی ندارم 

از هیچکس 

گاهی خدارا هم نگاه میکنم و او میداند که چه محتاجم و من ساکتم 

حتی از او هم درخواستی ندارم 

خودش میداند که ناراحت نیستم 

خواست او بوده است. 

من چه باید بخواهم در مقابل خواسته اش.. 

تسلیم 

سکوت 

و هیچ 

من لبخند میزنم 

خدای من اون بالاها نشسته 

درسته که گل زیاده کاشته 

اما دیگه رسم و مرامش اینه 

هر کسی رو بخواد عذابش میده 

و من میخندم 

به همه چیز 

بگذار دیووانه بخواندم 

 

حرفی که تو دلمه 

اما ندونی بهتره  

 

تقویمم کجاست؟..

بخاطر ندارم اخرین خاطره ای که نوشته ام چیست 

از چه کسی نوشته ام و برای چه 

ذهنم دیگر یاری نمیکند مرا 

شاید اینگونه بهتر باشد 

فراموشی بهترین درمان است 

برای هر دردی 

باز هم بگو که دیگر فرشته نباش و به دنیای آدمها باز گرد 

چه چیز زیبایی دارید که به دنیای شما بیایم 

حتی تو هم دیگر نیستی 

که بخاطرت  

از بلندترین ساختمان خودم را پرت کنم 

که زخمی شدنم ارزش داشته باشد 

هرچند من هنوز معتقدم که 

فرشته ای که بخاطر عشق زمین خود را ادم کند 

خیلی چیزها را از دست داده است 

هنوز بخاطر داری که برای رفتنت اینگونه ناراحت نیستم 

و این نوشته ها از روی تنهایی نیست 

چون همیشه میدانستی که تنهایی را دوست داشتم 

چون همیشه محکوم به تنهایی ام 

گاهی اوقات به جایی میرسی که سکوت بهتر از درد و دل کردن است 

وقتی کسی  

حتی بهترین دوستت هم حرفت رو نمیفهمد 

لمس درد تو برای کسی هویدا نیست 

پس ارام باش و ساکت 

صبور باش مثل همیشه 

مثل صخره و سنگ 

گاهی سنگ بودن بهتر است از هر چیزی 

... 

 

 

 

 

 

 

 

 

سرعت

این روزا چنان تند پشت سرهم میرن که اصلا نمیدونی داری کجا میری 

 

وایسا دنیا وایسا دنیا من میخوام پیاده شم.. 

 

وقتی منتظر اول برجی که پول دستت بیاد روزا همش توی وسطای برج گیر کردن و خیال بیرون اومدن ندارن 

اما وقتی نمیخوای روزای عمرت رو از دست بدی یهو نگاه میکنی میبینی ای بابا موهات سفید شد و هنوز وقت نکردی توی آیینه نگاه کنی..  

 

بیا شبیه بوقلمون نباشیم که به هر صدایی جواب میدی و هیچوت ساکت نیست.. 

 

بیا گربه نباشیم که چشمامونو اون موقع که باید باز باشه ببندیم و موقع گرفتاری به هیچکس رحم نکنیم 

 

بیا افتاب پرست نباشیم که زود به همچی عادت کنیم حتی نبودن 

 

بیا 

بیا 

خودمون باشیم 

فرشته های بی بال 

بال گم کرده 

بال فراموش کرده 

به خودمون بیایم 

بالهامون کجاست؟ 

 

صدای برگها رو میشنوی؟

باران بارید 

کاش دل من هم ببارد 

یا ابرهای ناراحتی را باد با خود به سرزمین دیگری ببرد  

هیچ حال خوبی ندارم 

دیگه هیچ کدوم از تلقینات روانشناسی هم جواب نمیده 

 

خاطرات رو فراموش میکنم 

مو به موشو 

اما انگار به محض اینکه احساس میکنه ممکنه خاطره ای جاشو بگیره خودشو نشون میده 

چقدر بده وقتی ناراحتی نتونی حرف بزنی و ساکت باشی 

 همیشه دنیای دیوونه ها و دوست داشتم 

... 

 

 

 

 

 

 

بیا زیر بارون شاید غم از دل بشوئیم 

 

 

ناله های من از دوی نیست 

برای برگشت تو نیست 

نه.. اشتباه نکن 

نمیخوام بیای 

یه دعوایی بین خودم و دلم 

 

فقط میخوام بری برای همیشه 

یه جای دور 

منم میرم واسه همیشه