دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

بازم من

سلام


من بازم اومدم.

خیلی خسته شده بودم اما حالا بهترم.کارم تموم شد و برگشتم سر کارم.تجربه خوبی بود. هنوز باید خیلی چیزها رو یاد بگیرم و اینکه همیشه خودم باشم تا بخاطر خودم کسی بخوادتم.

ممنون از همه دوستانی که بهم سر زدن و تنهام نداشتن.

                             

                            

یک نفس عمیق

سلام

دوستان من یه مدتی نیستم

برای 1ماه یه کاری برام پیش اومده که نمیرسم بیام بلاگ. شاید به میلم هم نرسم سربزنم.

خلاصه اینکه مراقب خودتون باشید.

برام دعا کنید

میبینمتون

پاک کردن صورت مسئله

همیشه پاک کردن صورت مسئله راه حل درست نیست...

امروز تو اتوبوس یه نفر رو دیدم عین درست شبیه تو.

تموم حواسم رفته بود پیش اون و ناخداگاه لبخند روی لبم اومده بود اینقدر محو دیدنش شده بودم که فراموش کرده بودم باید کدوم ایستگاه پیاده بشم.

یاد خودم و تو افتادم و هزارتا داستان و مشکل دیگه که الان همه رو پاکش کردیم..

اما من و تو از دلمون گذشتیم و فراموش کردیم و گفتیم اشتباه کردیم 

آیا اونم فراموش میکنه؟

نمیدونم.

امیدوارم که اینکارو نکنه و به آرزوهاش برسه

هنوز هم تموم فکرم پیش اونه..

اینقدر که به اون فکر میکنم به تو فکر نمیکنم 

چون اون درست شبیه تو بود شبیه تو قبل از همه تغییرات..