دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

تقویمم کجاست؟..

بخاطر ندارم اخرین خاطره ای که نوشته ام چیست 

از چه کسی نوشته ام و برای چه 

ذهنم دیگر یاری نمیکند مرا 

شاید اینگونه بهتر باشد 

فراموشی بهترین درمان است 

برای هر دردی 

باز هم بگو که دیگر فرشته نباش و به دنیای آدمها باز گرد 

چه چیز زیبایی دارید که به دنیای شما بیایم 

حتی تو هم دیگر نیستی 

که بخاطرت  

از بلندترین ساختمان خودم را پرت کنم 

که زخمی شدنم ارزش داشته باشد 

هرچند من هنوز معتقدم که 

فرشته ای که بخاطر عشق زمین خود را ادم کند 

خیلی چیزها را از دست داده است 

هنوز بخاطر داری که برای رفتنت اینگونه ناراحت نیستم 

و این نوشته ها از روی تنهایی نیست 

چون همیشه میدانستی که تنهایی را دوست داشتم 

چون همیشه محکوم به تنهایی ام 

گاهی اوقات به جایی میرسی که سکوت بهتر از درد و دل کردن است 

وقتی کسی  

حتی بهترین دوستت هم حرفت رو نمیفهمد 

لمس درد تو برای کسی هویدا نیست 

پس ارام باش و ساکت 

صبور باش مثل همیشه 

مثل صخره و سنگ 

گاهی سنگ بودن بهتر است از هر چیزی 

... 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
زینب(دریا) چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ http://zinat.blogsky.com

سلام واقعا وبلاگت زیباست...
بهت تبریک میگم عزیز...
خوشحال میشم بیای وبه من سربزنی...منتظر حضور گرمت هستم مهربون...
اگه تمایل داری باهم تبادل لینک کنید بیا وبگو با چه اسمی لینکت کنم...بیای ها...بدرود تادرودی دیگر

حمید چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ http://urag-sozi.blogsky.com

زیبا و خاطره انگیز!

اجادسا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ

...

hasti جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ق.ظ http://www.mylovedays.blogfa.com

$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$j
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r
____________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________________$$____$$$$$$$$$$$$$$
________________$$______$$$$$$$$$$$$$$
______________$$________$$$$$$$$$$$$$$
____________$$__________$$$$$$$$$$$$$$
__________$$____________$$____$$$$$$
________$$______________________$$$$
______$$__________________________$$
____$$____________________________$$
__$$______________________________$
____$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$
__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$
__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$
____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$
_____$$$$$$????????????$$$$$
_______$$$$$$???????$$$$$$$
_____$$$*****$$$$$$$$********$
_$$$$***********$**************$
$$$$$********** ** **** *********$
$$$$$$$$$****** * **************$
$$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$آپممممممممممممممممممم
_____$$$$************$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$************$$$$$$$$
_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$
$$???????????$$$*****$$$???????????$$بدوووووووووووووووو
$$????????????$$$$*$$$$$???????????$
$$????????????$$$$$$$$$$?????????$$منتظرتم...

احسان جونیییییییی جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.ehsanjoooni.blogfa.com/

سلام یلدا جونم خوبی؟؟؟؟
وااااااااای چرا انقد غمگین مینویسی؟؟؟دلم گرف
بیا بهم قول بدیم ازین ب بعد شاد باشیم
باشه؟؟؟
قول؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد