دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

بوی رمضان

خدا رفتگان شما رو بیامرزد پدربزرگم اسمش رمضون بود و همش با ماه رمضون یاد اون میفتم اخه تو ماه رمضون هم از دنیا رفت.


اما نمیدونم چرا امسال هیچ حال و هوای ماه رمضون نیست و نمیاد...

نمیدونم من حسم خراب شده، دماغم خراب شده یا کلا نمیاد

خونه یلدا کجاست؟

یه وقتایی که سرت حسابی شلوغه...سونامی میاد.. شهاب سنگ از اسمون میفته..

منم گرفتاره اثاث کشی، امتحانات دانشگاه و کلاسای گواهینامه شده بودم...

اصلا یه چیزی که فکرشم نمیکردمم

به قول یکی از دوستام شب امتحان برق میره..شمع هم نداریم..بقالی هم میبنده میره...

حالا اینو نگفتم که روز امتحان، اتوبوسی که سوار میشی هم تصادف میکنه...

من فکر میکنم..این همه گرفتاری تنهایی از عهده خدا برنمیاد..یعنی با فرشته ها میشینه اینارو جور میکنه و دسته جمعی به من بدبخت میخنده..