دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

...

دلم بد گرفته و دلم میخواد تا صبح گریه کنم. اخه ما که به اختیار خودمون نیومدیم 

به اختیار خودمون نمیریم 

همه کارامون رو باید پدر و مادرمون چک کنن 

نمیتونیم با کسی که علاقه داریم بمونیم 

دوسش داشته باشیم 

جایی که دوست داریم چون اونا دوست ندارن نریم 

اخه پس واسه چی زنده‌ایم 

همش هم میگیم  

انسان موجوری اندیشمند و دارای اختیار 

اره رضا صادقی توی گوشم میخونه خدارو چه دیدی 

اما این اشکای منو اروم نمیکنه... 

ای سینا اگه خدا توی بغلش گرفتت منم خبر کن  

شاید برای من هم جایی داشته باشه

تا به کجا

شده یه وقتایی حوصله نداشته باشین 

حتی برای گریه کردن 

حتی برای ساکت بودن 

فقط زل بزنین 

خیره نگاه کنین 

دلم بد گرفته 

حال و حوصله هم ندارم 

همش میخوام بدونم این زندون لعنتی برام چه عاقبتی داره 

برام دعا کنین