دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

نتیجه

ممنونم دوستان


سیاست یکی به نعل و یکی به میخ رو اتخاذ کردم


باهاش کاری ندارم


تا خبری ازش نشه

جوابشم یکی در میون میدم


سرم رو گرم کردم به چیزای دیگه...


میخوام بره..واسه همیشه

اما بکم برو ..نمیره

اینجوری بهتره


یه نظر خواهی...دوستان

سلام دوستان میخواستم یه نظر خواهی ازتون بکنم...

خودم گیج شد

یه وقتایی میخوای یکی رو حذف کنی

هی برمیگرده...اصلا ایگنور نمیشه..اسمش از مسنجر پاک نمیشه...

هیچ جوره...

بعد میخوای بمونه اما نمیمونه..میگه میخوام برم..باید برم من رفتنی هستم

اصلا نمیدونم باهاش چیکار کنم..

نه میره

نه میمونه

من بدبخت شانس ندارم

هرچی تا بحال به پستم خورده اینجوری بودن

نه تاب موندن داشتن

نه دل رفتن

اصلا دیگه برام مهم نیست بمونه یا بره

فقط میخوام به ثبات برسم.

هر راهی رو امتحان کردم جواب نداده

هلپ می..پلیزززززز

ای ام کامفیوز

وعده


                                             خدایا



                                  این روزا که تموم بشه 



میام دست میزارم روی شونه ات


 و


 میگم جنبه رو حال کردی!

تلقینات

همیشه اگه یه قالب یخ رو توی دستات نگه داری...زود آب میشه زودتر از اونی که بهش گفته باشی چقدر با بودنش احساس خوبی داری..

باید بزاریش توی یخچال دور از دستات تا خوب و سالم بمونه

چون مال اونجاست نه توی دستای تو


منم پروانه توی مشتم رو رها کردم. ولش کردم که بره

بهتر بگم...دلم رو آزاد کردم..

با خودم کنار اومدم که عزیزم اون پروانه زیبا و رنگارنگ که تو دوسش داری...اگه مال تو باشه و جلد آب و هوای تو..هر جا بره برمیگرده

اگر هم برنگشت..ناراحت نشو..چون هنوز به تو نرسیده بود و نمیدونست چقدر دوسش داری..

دوست داشتن حس میخواد و دل نه دلیل


ریکاوری

ممنون از دوستان که دلداریم دادند.

نگران نباشید

خوبم

دست کم هنوز زنده ام.

حتما خدا داره یه عکس قشنگ ازم میگیره که اینقدر تاریک کرده