دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

مینوسم او... بخوانید من

چندتا عکس یادگاری... 

 

بارونای پشت شیشه من و تقدیر 

 

گاهی حتی برای او هم دلت تنگ نیست اما بهانه میگیرد.. 

کسی را نداری که برایش گریه کنی  

اما بهانه میگیری 

حتی برای گم کردن لنگه جوراب کهنه کثیفت میخواهی گریه کنی 

خودت هم نمیدانی چه مرگی داری.. 

بقیه هم..تو که نمیدانی انها هم بیخبر از طوفان درونی وجودت 

منتظرت نیستم 

دست شسته ام از تو از همه از همه چیز 

نه که به قهر 

به ارامش 

به سکوت 

اینبار راضی ام از همه چیز 

فقط درخواستی ندارم 

از هیچکس 

گاهی خدارا هم نگاه میکنم و او میداند که چه محتاجم و من ساکتم 

حتی از او هم درخواستی ندارم 

خودش میداند که ناراحت نیستم 

خواست او بوده است. 

من چه باید بخواهم در مقابل خواسته اش.. 

تسلیم 

سکوت 

و هیچ 

من لبخند میزنم 

خدای من اون بالاها نشسته 

درسته که گل زیاده کاشته 

اما دیگه رسم و مرامش اینه 

هر کسی رو بخواد عذابش میده 

و من میخندم 

به همه چیز 

بگذار دیووانه بخواندم 

 

حرفی که تو دلمه 

اما ندونی بهتره  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
زینب(دریا) شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://zinat.blogsky.com

سلام یلدا جان من شمارو لینک کردم ممنون از اینکه لینکم کردی ولی لطف کن منو بااسم برگی از دفتر خاطرات من لینکم کن...

باشهه

احسان جونییییییییی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.ehsanjoooni.blogfa.com/

خیلی بدی چرا بم سر نمیزنی

ببخش یه کم سرم شلوغه.. حتما میام

حاج علی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ http://s-minimal.blogsky.com

گاهی فقط دوست داری گریه کنی!!!گاهی فقط سکوت جواب میده!!کلا بی تفاوت میشی!!!واسه عشق نداشته!!!!واسه اونی که اصلا نیست!!!کلا ناراحت هم نیستی!!!هیچ در خواستی هم نیست!!!کلا معلوم نیست چرا گرفته ای!!!نوستالوژیک میشه!!!میری تو فاز گذشته!!!به آینده تاریک فکر میکنی!به حال تنها!!بعد یهویی دلت گریش میگیره!! تو گریه نمی کنی!دلت گریه میکنه!!!

کاملا حست رو درک می کنم!!!کلا حس تو سیال زندگی منه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد