دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

خونه تکونی

سلام. 

نمیدونم چرا امروز دلم خواست که قالب بلاگم رو عوض کنم اما هنوز قالب خوبی پیدا نکردم. 

حرفهایی برای گفتن دارم اما خب شاید نگویم بهتر باشد.. 

چه لاک خوش رنگی  ...

چه آرامشی داره ..

چه آرایش خوبی  ..

چه دوست پسری داری.. 

 خدا رو شکر

یکی پیدا شد و دل شما رو برد 

اصلا مگه میشه سلیقه شما بد باشه؟! 

یه وقتایی میگفتی اینقدر ادم های ناجور رو دور و بر خودم جمع کردم سلیقه ام افتضاح شده.. 

شایدم راست میگی 

از انتخاباهایی که میکردی معلوم بود.. 

راستی شعر مرا میخوانی؟ 

نه دریغا هرگز... 

شاید این که نمیخوانی و نظر نمیدی به من جرات داده که هرچی میخوام بگم و بنویسم. 

اگر هم میخواندی و نظر میدادی اینجا میدون جنگ میشد من مینوشتم و تو مینوشتی ... 

بگذریم از این حرفها گذشته ایم 

با من اکنون چه نشستن ها خاموشیهاست با تو اکنون چه فراموشیهاست.. 

شاید هم اینطوری بهتر باشه 

من به آئینه نگاه کردم تو راست میگویی 

من چه دارم که تو را درخور هیچ 

 من چه دارم که سزاوار تو هیچ 

 

اصلا هر چی خدا بخواد 

هر چی تو بگی قبوله. 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://bivatan.blogsky.com

سلام.

ممنون که سر زدی. قالب وبلاگت خیلی خیلی قشنگه...

من الان خاطرات سفرمو می نویسیم، سعی هم می کنم اون چیو که شنیدمو و دیدم رو بنویسم...

یا علی

مهدی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ http://bivatan.blogsky.com

بازم سلام. خب سفرمون دانشجویی بود... نه با یه کاروان عادی

تبادل لینک رو هستید؟

هستم..من لینکت کردم

الناز شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ http://elel.blogsky.com

یادت باشه فردا یه روز دیگه است دوست عزیزم
دلم واست تنگیده هااااااا

منم خیلی میس یو هستمم..
بزار ببینم خدا میطلبه بیام اونورا

رامین شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ http://madlen.blogsky.com

پستت خیلی خاص بود با اونهایی که خونده بودم ازت فرق داشت

اجادسا دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام یلدا جان
این آپت یه جوری بود نسبت به آپای دیگت
نمی دونم چی شده و الان چطوری ولی احساس می کنم نسبت به قبل بهتر شدی

شاد و سبز باشی همیشه

خودم نمیدونم چم شده....
اما وقتی همه میگن فرق کردی بهتر شدی حتما شدم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد