دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

بعد از سالها

سلام دوستان ببخهشید دیر اومدم اخه بیکارم و توخونه نشستم سیستم هم که ندارم داداشم کیس رو ترکونده.. 

از اینکه همتون به فکرم بودیدو سر زدید ممنونم.. 

فعلا که تو اوج بدهکاری بیکارم شدم 

اما خدا بزرگه راستی اگه کاری ژیدا شد بهم خبر بدین 

برام میل بزنین

نظرات 2 + ارسال نظر
فهیمه پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.ghasedakemosafer.blogsky.com

سلام عزیزم
تو که سر کار می رفتی چی شد یهو؟
باشه گلم کاری بود حتما می گم

نمیدونم یهو چرا زد به سرم و کارم ورو ول کردم

الناز دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

جات تو شرکت خیلی خالیه عزیزم

میسیییییمنم دلم تنگ میشششششششششششه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد