دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

من و خدا

این روزا شوخی های من و خدا تمومی نداره 

خدا به هر جوری شده داره منو میخندونه و ادم های مختلف سر راهم سبز میشن و میخوان بدونن من چطوری رفتار میکنم 

انگار یه کلاس رفتار شناسی گذاشتن و هی دارم امتحانت میکنن 

بابا خدا من که دوستت دارم تو همکه داری نمیشه این دوست داشتن یه خورده کمتر کنی و یا نه همین قد باشه اما آزمایشاتو آسونتر

نظرات 3 + ارسال نظر
Neo پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ق.ظ http://popcrazy.blogsky.com

salam - yalda jan esme zibaii dari.
yade shabe yalda oftadam.
ajab shabi bod - yadesh bekheir.

سلام. ممنونم که بهم سرزدی.. اخه چون شب یلدا دنیای اومدم خب بایدم اسمم یلدا باشه دیگه

اجادسا ( ماهی سیاه کوچولو ) پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام
همه دنبال اینن که خدا بیشتر دوسشون داشته باشه
اونوقت تو....
آزمایش خوبه چون از همه مهم تر خودت و محک می زنی
شرایط آدمارو عوض میکنه این آزمایشا خوبن راستشو بخوای منم دارم با همین آزمایشا دستو پنجه نرم میکنم رازیم
شاد و سبز باشی دوست عزیز

سللللللللام دوست گرامی بابا پارسال دوست امسال هیچی...
خسته ام اجادسا از این آزمایشای رنگ و وارنگ که تمومی نداره و فرسایشی شده از تنهایی خسته ام از اینکه یه روز هست و یه روز نیست
از بس که خودم تموم مشکلات رو به دوش گرفتم و همه کارا رو خودم انجام دادم. چرا نباید کسی باشه که روش حساب کنی و لی همه میتونن روی تو حساب کنن

behtarin lahzeha جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.behtarinlahzeha.blogfa.com/

yalda jan salam
hade aghal az in khoshhal bash ke ro paye khodet vaysadio menete kasio nemikeshi
in ke adam too in zamoone menate kasio nakeshe be nazare man ye nemate
azizam khoshhal misham be manam sar bezan
montazeretam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد