دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

اگر بخواهیم...

چند روزی هست که تورو دیدم و باهم دیدار داشتیم.دیروز خیلی تو حال و هوای تو بودم اما حالا یه کم بهتر شدم.خواستم و به دیدنت اومدم. تلاش کردم ...پس اگه بخوایم میشه. عشقم اگه ما بخواهیم اگه خدا بخواد.. این از همه مهمتره.. 

دیگه ولش کن بزار هرچی میخوا بشه. همیشه وقتی به اینجا میرسم همه رو به خدا میسپارم. چون تلاش کردنم بدون خواست اون هیچه.

ممنونم از دوستان که بهم سر زدند و منو مورد لطف قرار دادن ماییم و همین خدا کس دیگه ای رو میشناسید که بهش پناه ببریم و همیشه هوامونو نداشته باشه. انصافا ما هستیم که همیشه بدیم و چون دستمون به خدا نمیرسه وصداشو نمیشنویم روز میگیم و ازش همیشه توقع داریم.با این که خیلی از روی دوست داشتن مورد لطف قرارم داده اما بازم شکر چون دوستم داره دیگه... چه کنم؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسنی شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ http://leshmania.mihanblog.com

ممنون
دختر سرما
امید وارم به عشقت برسی..
یادت باشه پاک باش .پاک عاشق باش .. و از پاکترین ها عشق پاک بخواه..
..
یکاری نکنی خدا قهرش بگیره..
برای رسیدن تلاش بکن... بخواه ولی برای رسیدن هر کاری نکن.. این قانون رو یادت نره
اگه عشقت رو دوست داری..
موفق باشی
حسنی از خلوت تنهایی

ثمین یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

aly bod azizam
man ba esme weblaget linket krdam
to ham mano ba esme weblagm belink

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد