دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

تردید- رفتن- نرفتن

یه وقتایی توی زندگی دلت میخوا پای عشقت وایسی 

اما یه وقتایی میگی که باید بریی یعنی مجبوری که بری به امید بازگشت

من فکر میکنم باید برم 

دیگه مو ندن جایز نیست. 

خودشم گفت که برو 

پس چرا هستم 

چون شادم چون جز اون کس دیگه ای ندارم 

و هزاران چون دیگه... 

خیلی بدها من وفتی ناراحتم نمیتونم حرف بزنم و بگم که مرگمه و هر کس برداشتی داره 

گاهی باید تنها بود تنهاتر از یک درخت تا سایه تنهایی ای تو روی هر کسی پهن نکنی  

خدا رو چه دیدی

نظرات 5 + ارسال نظر
پارسا سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ http://mazandaran.blogsky.com

با درود .. یلدا خانوم وبمو بروز کردم دیدم وبتون یک دقیقه زودتر ازمن بروز شده .اینطوری شد که از وبتون دیدن کردم مطالبش برام جالب و در عین حال جذب کننده بود...براتون آرزوی موفقیت دارم
بدرود تا درودی سبز سبز

(((((ESHGHE MANAVI))))) سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.hadin.blogsky.com

به نام خداوند آفرینش سلام عالی است متعالی شوید.

حسین سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

نوش آفرین یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ http://ashegh-tanha.loxblog.com

سلام قالب وبلاگت خیلی خوشگله
♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂

نوش آفرین دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ق.ظ http://ashegh-tanha.loxblog.com

.========================================
=============###======##=======###======
=======#======##======##======###=======
======###=====#############==###========
========##=####===========#####====###==
========###===================######====
==###==##=======================###=====
===####===========================##=##=
====##====================###======###==
====#===================#######=====#===
===##===================########====##==
===#=====####===========#######======#==
===#======###==============##========#==
===##===========================#===##==
===##==========================#====##==
====##=======================##====##===
=====##==####============####=====##====
======##====##############=======##=====
=======###=====================###======
==========###===============###=========
============#################===========
===================###==================
===================###==================

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد