دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

تولدم مبارک

بازم یکسال گذشت... 

اما این سال تنها تر از همیشه هستم و غم توی دلم نشستته.... 

نمیخوام شب یلدای قشنگتون رو خراب کنم.... 

تولدم 

مبارک 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:10 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

تولدت مبارک !
امیدوارم ساله دیگه به جای اینکه از غم دلت بگی از خوبی ها خوشی های یکسال گذشتت بنویسی ...

شیوا یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام دختره پررو من sms فرستادم برات نیومد تماسهانم که محدود کردی این همه مهم شدی کلاس میذاری یا حوصله ما رو نداری

روز تولد تو ستاره ها رو تک تک به عشق تو شمردم تولدت مبارکککککک

راستی اگه میدونستم این همه حرفمو گوش میکنی زودتر میگفتم مطلب بذاری
امیدوارم نظرات رو بخوونی
شاد و موفق باشی (کسی که هیچ وقت روزای خوب رو فراموش نمی کنه)

جعفر سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.happylife.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری
امیدوارم موفقباشی
به منم یه سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد