دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

گیجی

یه وقتایی پیش میاد که نمیدونی قراره چی پیش بیاد...پرا داره اینجوری میشه..

یکی با یه عالمه اصرار پا میشه میاد خواستگاری.. همه چی رو فکر میکنی و تا نصفه راه میاد و یهو میگن اصلا به دردت نمیخوره و یکی از فامیلای دورش راضی نبودن..

نمیدونم...

اصلا به حرفاشون اعتماد ندارم...

اگه قرار بود نشه چرا آوردنش

مگه میشه یه سری یکی رو معرفی کنن بعدش بهم بزنن..؟؟؟

اصلا همه کارای من ایجوری میشه دیگه

دست خدا هم نیست

میگن از هر چی خوشت بیاد پیش میاد

خب منم از بچگی عاشق کلاف درهم پیچیده بودم. همه عکسای توی اتاقم که به دیوار بود کج بود...گره های کور که انصافا هم بازش میکردم

اما

حالا

میخوام بگم خدایا غلط کردم بیا و این گرهها رو بردار

من قول میدم ادم بشم