دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

نیمه دوم...

گاهی ادمها یا بهتر بگم خودم.. خسته شدم از بودن کنار بقیه..

راستش رو اگه بگم از ازدواج کردن منصرف شدم..

دلم دیگه خیلی دنبال مورد مناسب و ایده ال نیست..

شد شد..

نشدم نشد..

مامانم بهه این حرفم میخنده و سر تکون میده..

اما خودم میدونم که الان خیلی راحتم

مگه آخرش رفتن ومرگ نیست

مگه نمیگن این دنیا به درد نمیخوره و کالای ناچیزیه

پس بزار خودم با خودم خوش باشم..

دیگه جور شدن با اخلاق بقیه داره برام کار سختی میشه

تنها خودم خوشحال ترم

من و خود من تا اخرش با همیم

من و خود من واسه هم نمیزننیم

نظرات 1 + ارسال نظر
امین یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:08 ب.ظ http://over.blogsky..com

سلام
آخی چرا دلت دنبال یه آدمی که اونملاک و معیارهای تو رو داشته نیست

آره جور شدن با اخلاقای بقیه و دوستان واسه منم سخته خیلی
اون اوایل که دوستی نداشتم یه جوری بود و سختی و تنهایی
الانم 4 تا دوست داریم توی دانشگاه یه طوری دیگه ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد