دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دنیای وارونه

یه وقتایی یکی رو دوست داری براش بال بال میزنی و دیوانه وار تلاش میکنی بهش برسی

اما

اون حتی تو کابوسهای شبانه اش هم سهمی برای تو نداره

و 

تو براش از هیچ هم کمتری

..

یه وقتایی یه کسی پیدا میشه که ادعا میکنه دوستت داره و همه دنیای اون هستی و میخواد همه چیزشو پای تو بریزه

اما

تو حتی نگاهشم نمیکنی

چون برات ارزش نگاه کردن هم نداره

چون برات مهم نیست

چون دوستش نداره

حتی ازش متنفر هم نیستی

برات بی ارزشه

و این اوج بی تفاوتی

دنیای ما ادمها رو میبینی

همه چیزش برعکسه


نظرات 2 + ارسال نظر
Sina چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ http://Www.cesha.loxblog.ir

سلام دوست من واقعأ وب زیبایی داشتی یه پیشنهاد شگفت انگیز اما واقعی برات دارم آیا دامنه ))کوتاه کردن آدرس وبلاگ(( '''رایگان''' نمیخای اون هم نه تی کی یا حتی آی آر تعجب نکن>>>دات کام ، دات نت ، دات اوآرجی {yourname.com , yourname.net , yourname.org} اونم بدون بدون بدون:هیچ پسوندی....؟
پس حتمأ حتمأ یه سر به وبلاگ من مخصوصأ مطلب اولم بزن شرط میبندم ضرر نمیکنی. پس منتظر خودت و نظرت هستم دیر نکنیا.سلام دوست من واقعأ وب زیبایی داشتی یه پیشنهاد شگفت انگیز اما واقعی برات دارم آیا دامنه ))کوتاه کردن آدرس وبلاگ(( '''رایگان''' نمیخای اون هم نه تی کی یا حتی آی آر تعجب نکن>>>دات کام ، دات نت ، دات اوآرجی {yourname.com , yourname.net , yourname.org} اونم بدون بدون بدون:هیچ پسوندی....؟
پس حتمأ حتمأ یه سر به وبلاگ من مخصوصأ مطلب اولم بزن شرط میبندم ضرر نمیکنی. پس منتظر خودت و نظرت هستم دیر نکنیا.

الناز پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ق.ظ http://elel.blogsky.com

آره واقعا که اینطوریه
اونی که میخوای نمیتونی بهش برسی
اونی که نمیخوای واست میمیره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد