دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

بابا تو دیگه کی هستی

سلام نماز و روزه هاتو قبول  

من که کم اوردم.. 

هوا بس ناجوانمردانه گرم است... 

 

 

این روزا بهش گفتم که ارزویی ندارم. دیگه اون آرزوی همیشگیم که همه جا بهش فکر میکرم رو دارم از یاد میبرم.. 

اما گاهی دلم تنگ میشه برای داشتن... نه اون 

یه چیزی 

شایدم عشق.. محبت 

دلخوشی... 

ادمها بدون عشق و دوست داشتن اسمشون چی میشه؟ 

نمیدونم.  

به نظر حافظ 

هر آنکه دراین حلقه زنده نیست به عشق بر او نمرده به فتوای من نماز کنید.. 

اقا.. خانم.. بیا نماز بخون بیا ثواب داره بیا اولین قصرو برام بساز که برم اون دنیا بیخونه ام  

آقا خانم بیا برای رضای خدا

نظرات 1 + ارسال نظر
شکلات شور شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.saltychocolate.blogfa.com

عاشق باشی و استوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد