دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

چی بگم

چند روزی استراحت خوبه برای هر کسی.. 

اینبار انگار خیلی برای من خوب نبوده.. 

احساس سرماخوردگی دارم عجیب.. 

گلودرد 

وای بیپولیییییی 

هنوز ازمایشای دکترم مونده که انجام ندادم 

پول خونه 

پول دانشگاه 

و کلی پول دیگه که طلب دارم و هنوز وصول نشده... 

خدایا من که دوست دارم اما نمیدونم چرا حالم بد شده 

خدایا اگه میخوای اونو بهم بدی بگو چرا منو دنبال نخود سیاه میفرستی  

اگه نمیخوای بدی بگو برم دنبال کس دیگه ای 

میدونی که دوسش دارم 

خیلی هم دوسش دارم 

اما حالا این وسط صلاح کار چیه نمیدونم 

میرم سمت فراموشی 

دیگه نمیدونم خودت میدونی... 

فقط احساس نمیکنی داره یه کمی دیر میشه؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
اجادسا یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام خوبی ؟
چی شده اگه خواستی به من بگو
من میشنوم

سلام... خیلی گرفتارم اینروزا... اتفاقا دوست دارم با یه دوست دردو دل کنم.. حتما اگه فرصتی پیش اومد

اجادسا چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ق.ظ

ما منتظریم
بیب

behtarin lahzeha جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.behtarinlahzeha.blogfa.com/

salam doste azizam
webloge nazi dari
be manam sar bezan
man taze varedam khoshhal misham rahnamaiim koni

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد