دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

روزی دیگر

امروز نمیدونم چرا اینقدر قاطی ام.. 

دارم به هر دری میزنم تا کامپیوتر خونه رو درست کنم . باهاش چت کنم و یا از وب قیافه همدیگرو ببینیم.اما انگار نمیشه. به هیچ صراطی مستقیم نیست.باز مثل خوره افتاده به جونم که اخه ببینم که چی بشه؟؟ مگه نمیبینی؟ چشماتو باز کن. دیروز پیش کی بود؟ فردا پیش کیه؟ اصلا پیش هیچ کسم که نباشه مال تو نیست. اما اینو نمیفهمم.من دوستش دارم.اینو میتونی از شباکه میخوام بخوابم ببینی که چطور اینور اونور میکنم تا خوابم ببره 

بی خیال خدا بزرگه من بدتر از اینا رو دیدم و کشیدم و تحمل کردم بالاتر از سیاهی که رنگی نیست.بیشتر از خدا که قدرت ندارند..

نظرات 7 + ارسال نظر
messy چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://eshghhayesokhteh.blogsky.com

سلام

مرسی سرمنده نمی خواستم ناراحتت کنم
گلم هر جور راحتی
بازم شرمنده اسرار کردم

راستی من و لینک نمی کنی جز دوستات بشم

اگه خواستی با این اسم
( عشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهای سوخته)
لینکم کن بعد خبر بده منم لینک کنم

مرسی از اینکه وقت گزاشتی متن منو خوندی

بازم بهم سر بزن

فعلا بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

تمام تلاشت در زندگی این باشد که روزگار را مطیع خود کنی

نه این که خود مطیع روزگار باشی . . .

فهیمه پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام عزیزم Adob Flash player رو نصب کردی؟

نننننننننننننننهههههههههه

فهیمه پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ

عزیزم زندگی رو که می شناسی تا دلت باهاش باشه و به چیزی که اون بهت داده خوش باشه همراهت نمی شه. پس سعی کن با همه این ناراحتی ها بازم خودت بسازیش اگه شادیت و خودت ساخته باشی به تنهایی دیگه ازت دور نمی شه مگه با خواست خودت می دونی که چی میگم؟

اره.. این روزا سعی میکنم کمتر بهش فکر کنم

messy جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ http://eshghhayesokhteh.blogsky.com

سلام
خوبی یلدا خانم مرسی که به وبلاگ من سر میزنی

منم همیشه به یادتم به این امید که نظرت عوض بشه باهم یه وب بزنیم

بازم بیا

بای

آیلین یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ق.ظ http://www.icanphoto.blogfa.com

سلام خوبی از وبلاگت لذت بردم یه سریم به وبلاگ من بزن خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم منو با نام دختریخ لینک کن وبگو چی لینکت کنم؟منم مثل تو دختر سرما وعاشق سرما هستم خوشحال میشم بیشتر باهم آشنا بشیم

سروش چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.arasherra.gigfa.com/

سلام.
اتفاقاً بالاتر از سیاهی خیلی رنگا هست.
رنج ناتمام و راه بی‌پایان..
اما کشیدن داره... یاد این شعر افتادم:

راه عشق است که همواره شود از خون رنگ
دل ِ دیوانه‌ی تنها دل تنگ

مجنون پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ http://majnonaryai.blogfa.com

سلام...
به من سر بزن خوشحال میشم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد