دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

تغییرات

سلام 

اره انگار نگرانیم الکی نبود. بالاخره خوب یا بد بین ما تموم شد. هرچند که من بگم نه و من هنوز دوستت دارم . تورروخدا نرو  

عشقم

ماهم 

عزیز دلم 

اما میره 

منم دارم میرم و این قصه تازه ای نیست و نه این که هیچ کدوم خبر نداشتیم 

داشتیم 

دانسته و خواسته همه چیز رو تموم کردیم... 

همه گفتند که این بهترین کاره 

نمیخواستیم باور کنیم ما به هم نمیرسیم 

انگار حالم خوب نیست دارم پرت و پلا میگم 

حالا دیگر چه فرق میکند مهم تو بودی که دیگر نیستی 

هنگام رفتنت چمدانی همراهت بود نمیدانم چگونه همه هستی مرا در ان جای داده بودی

نظرات 4 + ارسال نظر
رامین شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ق.ظ

وای خدا ):
نمیدونم چی بگم
ولی فردا بهتر از امروزه
همیشه نه ها ولی بذار امید داشته باشم

من هم ... بیا امیدوار باشیم

رضا شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:03 ب.ظ http://baleshovgh.blogsky.com

سلام و درود
وبلاگ خوبی دارید و مطالب خوبی جمع آوری کرده اید.
سر بزنید و مطالب را از اول اگه میتونید بخونید بخصوص ابان ۸۶ را که به صورت پرسش و پاسخ هست .سوالی هم باشه در خدمتم.آیا شما به روابط آدمها توجه کرده اید به نظر شما توانایی رابطه سازی همه مثل همه؟ دو خانم اشتباها با من تماس گرفتند یکی همچنان با صفا و صمیمیت تبادل نظر میکنه یکی دیگر حتی با همان اسم مستعار هم به وبلاگ من سر نزد و سریع برداشت کرد که من میخوام مزاحم بشم در حالی که من فقط وبلاگم را معرفی کردم که بی استفاده نمونه. لطفا نزرتئن رو شفاف در این مورد به من بگید مطالب وبلگ هم اکثرا در همین مورده .

من به باگ شما سر زدم.. چندباری بلاگ خوبیه..اما میدونید ادما با هم متفاوتن.. خیلی هم زیاد.. و نوع کلماتد خودشون رو دارن.. ادبیات فرهنگ و فضای خاص. حتما بازهم بلاگتون رو میبینم کمکی هم از دستم بر یاد مضایقه نمیکنم.

آرمین سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ http://salehii.wordpress.com

سلام
خوشحال می شوم باهم تبادل لینک کنیم

سینا جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ http://zendegietaze.blogsky.com

عزیز دل من! به تمام لحظه‌های آشناییمون قسم٬ به تموم لحظه‌های تنهاییمون قسم و به تمام لحظه‌های با هم بودنمون قسم... دارم از دوریت می‌میرم تا کنار من نسوزی٬ از دلم نمی‌ری عمرم نفسامی که هنوزی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد