دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

سالها

1سال بود که تورا از خدا میخواسنم با تمام وجودم ارزو میکردم تورا داشته باشم...

و خداوند چه کرد؟

تورا از من گرفت با تمام دانشی که به عذاب بی تو بودن من داشت.

در تنهایی غرق بودم ودیوانه وار تلاش میکردم..

 به خودم امدم وخواستم ارام غرق شوم و دیگر تورا نبینم، صدایت را نشنوم  و فراموشت کنم...

3ماه بود که دعا میکردم بهشت کنار تو بودن را فراموش کنم

وخداوند باز چه کرد...

تورا به من داد. دوباره با شدت بیشتر تو را میپرستیدم چون نداشتنت را تجربه کرده بودم.

... حالا بگو چه کنم؟

دیگر دعا نمیکنم. خدا را صدا نمیزنم و نمیگویم که چه میخواهم. شاید خداوند صدایم را بشنود و کار دیگری کند. خودم را معلق میان زمین و اسمان نگه داشته ام و هیچ نمیگویم..

اما او خود میداند که هنوز هم دوستش دارم با تمام تلاشهایی که کردم تا فراموشش کنم و من نیز آگاهم که بازیگر این قصه ام

تا خدا چه بخواهد...

خداوندا به اشکهای شبانه ام به بی پناهی ام به بیکسی ام  

رحم کن

نظرات 5 + ارسال نظر
امروز ایرن چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ب.ظ http://tdiran.persianblog.ir


با ما باشید تا بی خبر نباشی
لحظه به لحظه با امروز ایران
. . . . .
.... برای دسترسی سریعتر به امروز ایران با ما تبادل لینک کنید
. . . . .
با تشکر

روح الله جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام
من اومدم
دیگه نمی خواد از خدا چیزی بخوای
شوخی کردم
قشنگ بود موفق باشید

گنچشکک سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ق.ظ

دوست داشتن تنها دروغ شیرینی بود که در تمام عمرم باهاش برخورد کردم باور کن که دوغه.

هانا یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.raning2.blogsky.com/

عشق یعنی عذاب با لذت......
ما رو هم یادی کن

احمد چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ب.ظ http://WWW.SHIZAN.BLOGSKY.COM

ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد
در دام مانده باشد صیاد رفته باشد
آواز تیشه امشب از بیستون نیامد
گویا به خواب شیرین فرهاد رفته باشد
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد