دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

تولد من، میلاد مسیح، شب یلدا و عید قربان

تولد من

سلام

فردا تولدمه. بنابراین سرم خیلی شلوغه.

فقط خواستم بگم به یادتونم.

بفرما کیک و شیرینی

بفرما کیک و شیرینی!!!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.tf2m.blogsky.com

سلام خانومی خودم! تولدت مبارک نازنینم. دوست داشتم جور دیگه ای بهت تبریک بگم. اما خوب نظرات عمومیه! اینجام پره نامحرمه!!! پس فعلا اینو داشته باش تا بعد

بهرام جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام من نامحرم نیستم منم از خودتون تولدت مبارک یلدا خانم

مونا(آهوی خسته) دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ب.ظ http://aahoo.blogfa.com

سلام یلدا جون تولدت مبارک دوست عزیزم امیدوارم که زندگی شیرین همراه با سلامتی و سربلندی را در کنار خانواده محترم داشته باشی.
منم بروزم و منتظر حضورتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد