دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

دختر سرما

من دوست هستم با آسمان و زمین آمده ام تا سرما را با بهار آشتی دهم.

آشنایی

اول سلام 

 به خودم و همه‌ی اونایی که تازه وارد کلبه‌ی درویشی من میشن خوشامد میگم. باید اینجا به رسم ادب از عزیز دلم تشکر کنم که زحمت کشید و این بلاگ رو برای من تهیه کرد و بعد بگم ...

به تو می‌اندیشم

و به شب

من به اندازه‌ی پرهای پرستوهای جامانده ز کوچ دلگیرم

و به اندازه‌ی آبی دریاها بی‌قرار...

ساعتی...

 ثانیه‌ای...

 با من باش!

ای سراپا همه خوبی...

ساعتی با من باش...  

منتظر حضور شما هستم.

ارادتمند شما

نظرات 5 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.transsexual.blogsky.com

سلام سلام خانومی خودم! اول اینکه اول شدم مثل همیشه! یعنی اولین نفری شدم که واست کامنت گذاشتم. خواستم اینطوری بگم دوست دارم. دوم اینکه خونه‌ی جدید مبارک. امیدوارم نوک قلمت همیشه سبز باشه. سوم اینکه وایییییییییییی من گشنمه.......... چهارم اینکه بازم دوست دارم
مبارک باشه خانومی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:04 ق.ظ

salam dooste naz .ghashango zibast .omid ke vasaat bedid be anche dar del darid

خانم نویسنده سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ

با این گل های زیبای قالب مشخصه که اومدی تا سرما رو با بهار آشتی بدی پس برات آرزوی موفقیت دارم .
خوش باشی .

حمید ابراهیمی چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ق.ظ http://HAMIDEBRAHIMI.BLOGSKY.COM

دلم آرام آرام گرفت
تو که آمدی
دلم آرام گرفت

فرهاد پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ق.ظ http://15khordadi.blogsky.com

سلام یلدا جان...
همراهت خواهم بود...
از دیدن نظر تو در وبلاگم بسیار انرژی گرفتم...
منتظر مطالب بعدی تو خواهم بود...
یا حق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد